loading...
اسطوره های الهی

 

 

حماسه عظیم 9دی و 22بهمن 88

 

 

تجلی بصیرت، همت و ولایت مداری امت حزب الله

                               

نهم دی این روز را در تاریخ ماندگار کرد و از ولایت مداری  ولایت محوری و تبلور بصیرت دینی و انقلابی مردم وفادار کشورمان در ان  روز حماسه ی بزرگ  ساخت شعارها و مطالبات مردمی که 9 دی‌ماه در سراسر کشور به میدان آمدند، تأکید بر غبارزدایی از خط نورانی امام بود؛ بنابراین مدعیان دروغین امام که به جای مطالعه عملکرد خویش، به سابقه خویش می‌چسبند ،  بدانند که 9 دی به مثابه فرقان بود که یک طرف آن خط نورانی امام و یک طرف آن پالایش‌شدگان این خط قرار داشتنتد، زیرا امام دارای شاخص‌های تعریف شده و مشخص بود که خوشبختانه در سیره و اندیشه وی درج شده و قابل دسترسی برای همگان است.

 

                                

بیانات رهبر فرزانه انقلاب حضرت ایت الله خامنه ای مد ظله عالی

 

                               

درس ها و عبرت ها                                                                                      

امیدوار کردن دشمن گناه بزرگی  که برخی از دست اندرکاران فتنه ها در کشور انجام می دهند    امید وار کردن دشمن است   دشمن را امید وار می کنند  که  میتواند منفذی در بین مردم   در بین عوامل گوناگون  در بین مسولان نظام باز کند  این خداست که شما را هدایت که دل های من و شما را متوجه به راه  د رست  می کند. 

 

شکاف بین ملت                 

ایجاد شکاف در میان ملت به جان هم انداختن احاد ملت    فاصله ایجاد کردن بین توده ی عظیم مردمی با   مسئولین کشور    ایجاد سو  ظن بگو مگو بر سر قضایای هیچ و پوچ    .یکی از مهم ترین اقوام دشمنی دشمنان با انقلاب اسلامی این است    باید مراقب بود.

 

قصد عجیب فتنه گران

 توطئه بزرگی پشت فتنه ی سال 88 بود   این فتنه  خیلی چیز مهمی بود قصدشان خیل قصد عجیب و غریبی بود ، در واقع می خواستند ایران را تسخیر کنند .

  

دگرگون جلوه دادن واقعیات       

                                                                                      

امروز یکی از خطوط اصلی کار دشمن که از  عناصر مهم جنگ نرم به حساب می اید این است که واقعیات را دگرگون جلوه دهد

امروز چون مسئو لین کشور و دولتی که بر سر کار هستند ، شعارهای انقلاب را پر رنگ تر و جدی تر مطرح می کنند خط امام   خط انقتاب خط کار برای مردم   امروز کاملا برجسته و پر رنگ تر است    مسئولین احساس میکنند با مردم اند  از جنس مردم اند  مردم هم این را احساس می کنند  بنابراین تبلیغات بیشتر است .  

         

بیش فعالی جبهه استکبار                  

در مسائل جهانی ان چیزی که از همه واضح تر و بارزتر است بیش فعال شدن جبهه ی مقابل ماست تحریم  قطعنامه  تمت  جوسازی علیه نظام اسلامی  تقویت معارضان داخلی  و به اصطلاح ورزش کارها  دوپینگ کردن معارضین داخلی که این ها را همین طور هی با امپول های  نیروزا که هیچ تاثیری هم در تقویت واقعی ندارد و فقط ظاهرا او را فعال می کند هی ترزیق کنند .   

 

ایستادگی مردم

گفتیم مردم ایستادند ، آخرین نمو نه اش  هم همین فتنه ی سال 88 بود  مردم در مقابل آن ایستادند  لذا دیدید در 9 دی  در 22 بهمن  همه امدند و شرکت کردند این نشان دهنده ی این است که فتنه گران و فتنه انگیزان یک اقلیت معدودند ، منتها دروغ گفتند  خواستند مردم را دنبال خودشان بکشاند  اول کار موفق هم شدند  بعد که چهره شان  اشکار شد  نقابشان در خلال حرف ها و کارهای گوناگون افتاد  مردم  از این ها رو برگرداندند   بناباین  مردم ایستادند . 

 

اخلاص در کنار بصیرت

اخلاص و بصیرت روی هم تا ثیر گذارند  هر چه بصیرت شما بیشتر باشد   شما را به اخلاص عمل نزدیک تر می کند   الله ولی (الذین امنوا یخرجهم من الظلمات الی نور)  خدا ولی شما است .

 

کشور واکسینه شد

برای این که ایمان مردم را به اسلام و مقدسات اسلامی کم کنند از اشاعه ی بی بند و باری  و  ابا حیگری تا ترویج عرفان های کاذب   جنس بدلی  عرفان حقیقی تا ترویج بهائیت  تا ترویج  شبکه ی کلیسای خانگی    انجام می گیرد ، تا دین را در جامعه ضعیف کنند .

 

 بصیرت شرط لازم  و غیر کافی

انسان باید بصیرت پیدا کند  بصیرت شرط کافی برای موفقیت نیست شرط لازم است افرادی هستند اطلاع هم دارند واقعیت را هم می دانند در عین حال  کمک به  جهت گیری های مخالف جهت گیری های دشمن  می کنند عامل اصلی این ها هم غفلت از ذکر پروردگار غفلت از وظیفه غفلت از مرگ و غفلت از قیامت است .    

 

غلبه با ماست 

هر جایی که می توانستیم درست بفهمیم  درست  تشخیص بدهیم ، یعنی همان  بصیرت و به دنبال ان  احساس  تکلیف کردیم   احساس تعهد و مسئولیت کردیم و وارد میدان شدیم غلبه با ما بوده است فاذا دخلتموه فانکم غالبون وقتی با ایمان  و با بصیرت  وارد میدان مواجهه  شدید غلبه با شماست شما برنده هستید  چرا  چون طرف مقابل شما  ایمان  دین و انگیزه ی عمیق معنو ی ندارد ان کسانی که عوامل میدانی او هستند  مزدورند   فریب خورده اند  خود نقشه دارها و صحنه گردان ها هم که مردمان بی ایمانی هستند وقتی با  ایمان وارد میدان می شوید شما برنده اید این برای ملت ایران تجربه است ( لتکونو شهدا  علی الناس ) این راه راهی است که باید بتواند ملت ما را به اسلام ناب کامل برساند که خیر دنیا و آ خرت در ان  است .

 

دیدگاه امام ( ره ) قدس سره شریف  درباره  نظرات منافقین

 

 

صحنه‌های عاشورای سال 1388 در خیابان‌های تهران عین صحنه‌هایی است که منافقین در نیمه اول سال 1360 و اواخر سال 59 در تهران به اجرا درمی‌آوردند. نگاه و قضاوت امام نسبت به آن صحنه‌ها کاملاً مشخص است. آنجا که منافقین از امام می‌خواستند خدمت ایشان برسند و ایشان می‌فرمود : (شما از این کارهایتان دست بردارید من خدمت شما می‌آیم.)

قیام 9 دی پایان‌دهنده به مدعیان دروغین بود. 9 دی فتح‌الفتوح ملتی بود که بر بومی‌گرایی در عرصه سیاست و حکومت تأکید کردند و پیوند احزاب، افراد و جریاناتی که همانند جنگ احزاب درصدر اسلام عمل می‌کردند را پاره نمودند.

بعد از قیام 9 دی ماه سران فتنه در بن بستی دوگانه قرار گرفتند، زیرا از آن روز به بعد نه می‌توانند مدعی امام باشند و نه مدعی مردم. هر دو مسیر را خراب کرده‌اند. پیمودن این دو راه بدون حرکت در مسیر ولایت امکان‌پذیر نیست. نمی‌توان مدعی امام بود و از ولایت عبور کرد. نمی‌توان مدعی مردم بود و حرکت میلیونی آنان را پاس نداشت، نمی‌توان خود را جزء وارثان و اصحاب صف اول انقلاب دانست و مطالبه اجرای اصل 27 قانون اساسی را غریبه‌وار و برای حضور ضدانقلاب در صحنه خواست. نمی‌توان هم انقلابی بود و هم به دنبال جای پایی برای ضدانقلاب در قدرت گشت . وقتی امیرالمومنین (ع) ابن عباس را برای مذاکره با خوارج در نهروان فرستاد، به وی فرمود: از قرآن برای آنان سخن نگو، فقط از پیامبر بگو. زیرا آنان قرآن را به تفسیر خود درمی‌آوردند، اما نمی‌توانستند مدعی اسلام باشند و سخنان واضح پیامبر درباره امیرالمؤمنین را نپذیرند.

 

 

حجت الاسلام طائب :

حماسه 9 دی فتنه های دشمنان اسلام را نابود کرد

 و تقابل حق در برابر باطل را به جهانیان نشان داد..فتنه 88 با الطاف خداوند به حماسه 9 دی تبدیل شد گفت: این از الطاف خداوند بود که حادثه و فتنه ای بزرگ که در راستای براندازی

حکومت اسلامی است به پیروزی عظیم دست یابد و این فتنه مقدمه وشرایط ظهور امام زمان را فراهم کرد.

حجت الاسلام خاموشی :

حماسه 9 دی روح جدیدی در کالبد انقلاب اسلامی دمید

 ، حماسه نهم دی زمانی اتفاق افتاد که نظام اسلامی با تمام توان برای برچیدن نظام اسلامی برنامه ریزی کرده بود و هیئات مذهبی را که مهمترین رکن سامان بخشی حرکت امت اسلامی هستند، هدف قرار داده بود.

مردم در 9 دی احساس خطر کردند و در این روز به صحنه آمدند و شعار اصلی آنها لبیک به مقام معظمرهبری بود.هدف اصلی دشمنان از فتنه گری های پس از انتخابات سال 88 پایین آوردن ولی فقیه از اریکه قدرت و جلوگیری از حرکتهای بیداری اسلامی با الگوبرداری از انقلاب اسلامی ایران بود و متاسفانه افرادی همانند برخی نامزدهای انتخابات نیز در این آتش دشمن دمیدند و برنامه نظام سلطه را اجرا کردند.

حجت الاسلام کازرونی :

حما سه 9 دی ، حماسه حمایت از رهبری بود

حماسه 9 دی روز بصیرت وحدت، یکپارچگی، معرفت و روز شکست آمال دشمن بود و روز 9 دی برای،

فرد و یا دفاع از رئیس جمهور خاصی نبود بلکه روز 9 دی به حمایت از رهبر معظم انقلاب اسلامی بود

حجت الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی :

9  دی تجلی ولایتمداری/ حماسه حضور مردم پایانی بر توطئه ها بود

 حماسه حضور اثبات ولایتمداری مردم ایران اسلامی بود که علیرغم تمامی توطئه های دشمن بار دیگر مردم کشور به صورت خودجوش به صحنه آمدند و تمامی نقشه های شوم دشمن را خنثی کردند.

پیام اصلی نهم دی حضور مردم در تمامی صحنه ها بود و این حماسه ثابت کرد که قدرت مردمی مهمترین سرمایه انقلاب اسلامی است و هر زمانی که نیاز باشد مردم با شناخت کامل به صحنه می آیند . حمله به ایمان و اعتقاد دینی مردم را از دیگر توطئه های دشمن در حوادث بعد از انتخابات دانست و اظهار داشت: دشمن می خواست با استفاده از فضای به وجود آمده با حمایت عده ای محدود از افراد بی بصیرت ارزشهای اسلامی و دینی مردم را مورد تضعیف قرار دهد که این حماسه بار دیگر ثابت کرد که مردم ایران در هر زمانی برای دفاع از ارزشهای اسلامی و دینی خود برای حضور در صحنه آمادگی دارند.

حماسه 9 دی باعث شد که بار دیگر شعائر الهی و اسلامی در جامعه ایران زنده شود و مردم هر سال و به این مناسبت با حضور در صحنه وحدت و همدلی خود را به نمایش بگذارند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به وبلاگ اسطوره های الهی خوش آمدید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 22
  • بازدید کلی : 1,958
  • کدهای اختصاصی
    پايگاه اطلاع رساني سپاه انصارالحسين(ع) استان همدان


    حدیث روز